KLUB MERCEDES-BENZ W201&W124 - FORUM -
Forum miłośników marki Mercedes-Benz, modele w201 i w124

LPG W MERCEDES-BENZ - Problem, nie pali ani na Pb ani na Lpg

rysiu - Czw Kwi 07, 2011 17:02
Temat postu: Problem, nie pali ani na Pb ani na Lpg
witam!!
Posiadam mercedesa 124 300 TE kombi , w czasie jazdy zgasł i już nie odpalił , nie pali na gazie ani na benzynie , świece są suche iskra jest .
C :drive: zy ktoś wie jaka może być przyczyna

Tomek 007 - Czw Kwi 07, 2011 17:17

A strzelił w czasie jazdy i po tym zgasł, czy po prostu zgasł??
rysiu - Czw Kwi 07, 2011 17:29

wcześniej góbił niskie obroty na ciepłym silniku potem po odpaleniu coraz krócej chodził, a następnie nie odpala
scigany8801 - Czw Kwi 07, 2011 17:40

rysiu, pewnie zeskoczyła rurka spod rozdzielacza paliwa.
Poszukaj jej, załóż na swoje miejsce i powinien palić.
Skontroluj też, czy nie wygięło klapki spiętrzającej.
I na przyszłość zamieszczaj tematy w odpowiednim dziale!


:star: :star: :star:

rysiu - Czw Kwi 07, 2011 17:46

rurka rozdzielacza jest na swoim miejscu z kolektora nie czuć benzyną ani gazem z wydechu też niczym nie czuć .klapka na swoim odpowiednim miejscu.
gizo - Czw Kwi 07, 2011 20:35

rysiu, psiknij starterem w klapę i spróbuj zapalić. Wcześniej na lpg zapalał ?? Słychać pompę paliwową jak pracuje, może przełącznik uszkodzony od lpg i nie puszcza ani lpg ani benzyny.
rysiu - Czw Kwi 07, 2011 21:46

pompa pracuje przełącznik od lpg działa elektrozawory się otwierają ,gaz dochodzi do parownika ale z niego nie wychodzi,membrany całe w bdb stanie parownik to levato rg92 elektronik , srebrny przekażnik w bdb stanie .
pyras - Czw Kwi 07, 2011 21:48

a pompa tłoczy benzynę?? (jak sprawdzałeś czy pompa pracuje,odłsłuchowo czy organoleptycznie??), sprawdzałeś gdzie nie dochodzi benzyna??
rysiu - Czw Kwi 07, 2011 22:00

benzyna dochodzi do rozdzielacza, przy instal. lpg jest przekażnik nie wiem dokładnie do czego służy.
gizo - Pią Kwi 08, 2011 14:18

Wyciągnij jeden wtryskiwacz i naciśnij na klapę, zobacz czy rozpyla. Iskra jest, benzyna niby też musi zapalić. Zmień reduktor na rg80 podciśnieniowy o wiele mniej problemów (żadnych strzałów, równe obroty)
kpl - Pią Kwi 08, 2011 20:31

co to za reduktor. I jaki jest koszt założenia. Ja mam jakis landi renzo i przy automacie mam za małe wolne obroty, jak mam wbity bieg i trzymam na hamulcu obroty około 500/600. :star:
Dr.Ja - Pią Kwi 08, 2011 20:56

Mod: Czy wszyscy początkujący nie wiedzą, że zdanie zaczyna się z dużej litery :hmm:
kpl - Sob Kwi 09, 2011 21:03

ALE czepiać się o te litery to Wasz konik czy koszmar senny?
shofer - Sob Kwi 09, 2011 22:09

kpl napisał/a:
Wasz konik czy koszmar senny

1. Regulamin.
2. Po prostu źle się to czyta. A zaczęcie zdania z dużej litery nie jest wcale takim wysiłkiem.
Tak samo jak zakończenie kropką i używanie interpunkcji. Brak polskich liter można wybaczyć, inne kodowanie znaków i/lub wrodzona nie chęć. Ale wszystkie pozostałe aspekty znacznie ułatwiają czytanie i zrozumienie wypowiedzi, jak również świadczą o piszącym. To nie gadu czy inny komunikator, nikt po drugiej stronie nie czeka z niecierpliwością na Twoją wypowiedź, więc warto przed wciśnięciem "Wyślij" przeczytać raz jeszcze całość i poprawić braki i błędy ;)
Trzeba trzymać poziom, żeby za chwilę nie okazało, że zrobi nam się tu czateria.

kris86 - Nie Kwi 10, 2011 08:52

Jak masz Ke-jet stop to wypnij ten sterownik,powinieneś odzyskać wtedy benzyne(wieksza część aut na wtrysku mechanicznym ma to domontowane,a lubi to nawalić).
shofer - Nie Kwi 10, 2011 10:48

kris86 napisał/a:
Jak masz Ke-jet stop to wypnij ten sterownik,powinieneś odzyskać wtedy benzyne(wieksza część aut na wtrysku mechanicznym ma to domontowane,a lubi to nawalić).

Stop-ke nie odłącza pompy. Poza tym pierwsze słyszę że stop-ke nawala. A po trzecie, to niestety mniejszość, a raczej nieliczni mają zamontowany stop-ke.
Kto Ci takich pierdół nagadał ?!

gizo - Nie Kwi 10, 2011 12:43

Cytat:
Kto Ci takich pierdół nagadał ?!

Jak to kto :) gazownicy pewnie. Kolega musi sprawdzić to co wyżej było napisane, ale jak narazie cisza.

rysiu - Nie Kwi 17, 2011 21:34

Mercedesik odpalił , okazało się że przewód od czujnika położenia wału był uszkodzony przy samej obudowie. Wystarczyło trochę wody i ... . trochę to trwało ponieważ uszkodzenie było nie widoczne ,a komputer nic nie wykazywał. A gdy wymieniłem czujnik bez problemu odpalił.Wszystkim , którzy chcieli pomóc dziękuję w szczególności koledze ze śląska , oraz pracownikom serwisu samochodowego, którzy nic nie zrobili a skasowali kasę za nieuruchomiony samochód i swą bezradność.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group