FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Blos w Mercedesie z KE Jetronic
Autor Wiadomość
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Pią Mar 14, 2008 17:11   

Witam fanów blosa od dziś i ja należe do grona zadowolonych z LPG w naszych MB cena blosa i montażu wyniosła 360 zł , jeżeli ktoś jest z okolic Wrocławia i ma ochote załozyć blosa to mam namiar gość załatwia blosy nówki na 300 zł załażył za 60 zł a w Servisie gazowym cena za blosa 350 zł za montaż 150 zł co daje 500zł nie mały wydatek i do tego łaske robią że założa bo tak naprawde to zależy im na montazu istalacji większa kasa wiadomo. Gość który mi zakładał twierdzi że blos lepszy od sekwencji.. miał u siebie i paliło mu 24L miasto Audi 100 C4 2.8 po załozeniu blosa 15L.
Odma z racji tej że przy zwykłym mikserze wywalało mi olej do filtra powietrza została przewodem poprowadzona pod auto więc nic nie bedzie zanieczyszczać elementow blosa i silnika. Kupiłem filterek na odme 12mm ale uznał ze nie ma sensu go zakładac i ze takie rozwiązanie bedzie lepsze , nadmieniam ze guma ktorą posiadam jest od Audi 100 C2 kilka redukcji musiałem zastosować z innych gum na K JEt zastosowałem gume od lewarka zmiany biegow jakiegos tam Lublina a na dolot wąż paliwowy wszystko co do mm spasowane i dzięki temu wszystko sprawnie chodzi. Regulowanie zostało wykonane poprzez podłączenie się do SONDY LAMBDA i wartości elektrycznych nie wiem co to było więc głupot pisać nie będe. Do tego wszystkiego wymieniłem kopułke wraz z palcem i jest git :drive: :drive: Autko fajnie sie zbiera na niskich jak i na wysokich obrotach u mnie jest automat więc tej najwieszej frajdy nie mam ale i tak jestem zadowolony i polecam załozenie blosa każdemu kto ma LPG czy jest czy nie zadowolony z instalacji czas na fotki:





 
benz
[Usunięty]

Wysłany: Sob Mar 15, 2008 12:31   

Mam prośbę niech ktoś mi powie od jakiego silnika ma być ta guma od GOLFA II. Bo każdy mowi ze od GOLFA II najlepiej pasuje.Moze ktos wie kto ma do sprzedania??Chyba przyszedł czas na montaz BLOSa w moim Mercedesie.
Ostatnio zmieniony przez benz Sob Mar 15, 2008 12:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
TOXIC 
Obeznany


S: S124 300TE+G 4MATIC `90
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 107
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: Sob Mar 15, 2008 15:06   

koleżka sprzedaje[/URL] pewniak
MOD: Może Twój kolega zapisze się do naszego forum i wtedy będzie mógł zamieścić ogłoszenie w swoim imieniu i w odpowiednim dziale, a póki co link skasowany do ogłoszenia !!
Ostatnio zmieniony przez MIŁY Sob Mar 15, 2008 15:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Sob Mar 15, 2008 16:08   

benz, to jest guma od golfa 2 GTI 1.8
 
methodman
[Usunięty]

Wysłany: Nie Mar 16, 2008 22:47   

hej!
A ja mam pytanie troche z innej beczki. Widze tu na zdjeciach ze kolega ma instalacje gazową i filtr stożkowy. Jak to w końcu jest... można przy instalce zakładac f. stożkowy? Zdania są na ten temat podzielone - na forum ktoś odradzał, u gazownika powiedzieli z koleji ze nie ma problemu.
Dodam ze posiadam 320ce z sekwencja 3gen.

Szacunek i pozdowienia,
methodman.
 
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Nie Mar 16, 2008 23:33   

methodman, z tego co mi mowił gość ktory montował ze mial sekwencje u siebie w audi , to wywalił ja zalozył normalny reduktor 140kw i zamontowal blosa a co do stozka i blosa w mb to poczytaj caly temat 15 str ale dowiesz sie wiecej.

PS. Ktoś mowił ze blos nie strzela mi wczoraj przy 150 km/h strzelilo konkretnie , guma od audi spadla bo nie chcial dalej jechac.. i przy dodaniu gazu właśnie odbyło sie wielkie buUuUum..wypadła guma pod przepływomierzem czy tam waga różnie to nazywają , guma ta jest za duzej średnicy i jest inna guma dodatkowo zeby sie wszystko trzymalo na dodatek guma od audi jest klejona..co tez nie jest dobre ale szukam od GTI teraz po wybuchu te dwie gumy są mocowane na 2 opaskach.. i o wiele lepiej sie trzyma. Dziś dokupilem nowy stożek i jest jeszcze lepiej na LPG niestety po wybuchu na benie zaraz po odpaleniu auto gaśnie:(:(:(:( nie gaśnie jak jest zimne a pozniej lipa..:/ ... Chwilowo zeby normalnie odpalać musiałem odłaczyć kostke regulatora wolnych RPM. i jest dobrze jutro bede walczył z tym tematem a raczej Gazomistrz :]
Ostatnio zmieniony przez Ghost WrC Nie Mar 16, 2008 23:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
spy
[Usunięty]

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 14:04   

Ghost WrC napisał/a:
Ktoś mowił ze blos nie strzela mi wczoraj przy 150 km/h strzelilo konkretnie


To już teraz wiesz, że przy BLOSie też może strzelić, a każdy, kto twierdzi inaczej jest kłamcą. Co prawda prawdopodobieństwo strzału się zmniejsza, bo ilość gazu jest lepiej kontrolowana, ale zawsze może zdrowo walnąć. Dlaczego? Bo tak :P A na poważnie, to dlatego, że przy zasilaniu benzyną, paliwo jest wtryskiwane w cylindry, a motor zasysa niepalne powietrze. Całe mieszanie odbywa się w cylindrze podczas ruchu tłoka. Przy zasilaniu gazem, gaz miesza się z powietrzem dużo wcześniej niż benzyna. Czyli zamiast niepalnego powietrza mamy wybuchową mieszankę, która jest obecna praktycznie na całej drodze pokonywanej przez powietrza i zawsze może zrobić bum. A prawdopodobieństwo strzału przy BLOSie jest dlatego mniejsze, że przestrzeń, w której ten gaz się miesza jest mniejsza niż w przypadku palnika wsadzonego w patelnię, ilość gazu jest lepiej dawkowana, a "gwizdek" BLOSa wtryskuje gaz w kierunku gardzieli. A co najważniejsze, przy zdjęciu nogi z pedału gazu BLOS zamyka dopływ LPG. Czyli odcięcie zasilania jest dużo szybsze, zaś czas bezwładność całego układu pozwoli na odessanie mieszanki z kolektora. Przy palniku LPG kotłuje się na bezdurno w obudowie filtra, co ma głównie wpływ ilość spalanego LPG. Ale przy zdjęciu nogi z pedału gazu, dopływ LPG jest bardziej opóźniony, ponieważ wciąż jeszcze jest gaz w przewodzie prowadzącym od reduktora do palnika. Wyssanie mieszanki z kolektora trwa co prawda tak samo krótko, jak przy BLOSie, ale w "patelni" wciąż jest ta wybuchowa mieszanka i jest jej więcej, niż motor potrzebuje. I ta zbyt wzbogacona mieszanka jest podawana przez krótki okres czasu po zdjęciu nogi z pedału. W kolektorze dolotowym nagle robi się małe piekiełko. To właśnie dlatego palnikowe instalacje częściej strzelają. Zresztą zróbcie sobie test - zagrzejcie silnik, zatrzymajcie się gdzieś i wciśnijcie na chwilę pedał w dywan. Tylko bez przesady oczywiście. Poobserwujecie, że zejście do niskich obrotów przy benzynie jest dużo szybsze, niż przy LPG na palniku. Przy BLOSie motor powinien chętniej i szybciej się stabilizować. Tak samo jest z przyśpieszeniem. Przy wciśnięciu pedału w dywan na LPG silnik najpierw się lekko zdławi, a potem wkręci. Dlaczego? Bo gaz musi dopłynąć przewodem i wypełnić objętość palnika. To krótki, ale zauważalny czas. Przy BLOSie powinno być lepiej, a na Pb tak, jak powinno to wyglądać. Teraz rozumiecie? Fizyki się nie oszuka.
Dlatego ważna jest regulacja całego ustrojstwa, zarówno na Pb jak i na LPG. I nie tylko na analizatorze spalin. Jak komuś auto wali ogniem w układ zasilania, to trzeba kazać ustawić porządnie zapłon i sprawdzić kąt otwarcia zaworów. Jak komuś łańcuch rozrządu tłucze po obudowie, to też niech się nie spodziewa, że będzie cudownie. Dbałość kopułkę, palec i świece jest tak samo ważna, jak przy eksploatacji przy Pb. Brudne i wypalone elektrody świec dają po prostu iskrę o mniejszej energii i w efekcie trzeba będzie deptać w pedał głębiej. Wyjechana kopułka palec rozdzielacza skutkuje podobnym efektem, jak w przypadku starych świec. Ważniejsze są przewody. Muszą być OK. Jeśli przewody świecą w nocy, to lepiej w te pędy kupić nowe. Pół biedy, jak przebijają do silnika lub innego elementu połączonego z masą, bo wtedy jedynie będą wypadać zapłony. Gorzej, gdy biją do drugiego przewodu. Dlaczego? Wiecie, że cykl pracy obejmuje zasysanie, sprężanie, zapłon i wydech. Pomyślcie, co się stanie, jeśli przy zapłonie jednej świecy kabel przebije do tej, gdzie akurat cylinder jest w trakcie zasysania. Pamiętacie jeszcze, że nie macie tam powietrza, tylko mieszankę LPG i powietrza? Dobrze, że pamiętacie. Pierdzielnie zdrowo i ogień przy otwartym zaworze dolotowym pójdzie w układ zasilania. Powywala albo porozrywa rurki, może wygiąć klapę itd. Same szkody. I nieważne, czy macie BLOSa, czy palnik. Różnica może być jedynie w energii strzału, choć wątpię w to, bo strzela głównie przy wdepniętym pedale przyspieszenia. Zresztą trochę nie chce mi się wierzyć, że przy normalnej jeździe na LPG coś wystrzeli. No chyba, że rzeczywiście instalacja jest rozregulowana. Z reguły strzał zdarza się przy przełączaniu LPG->Pb przy wdepniętym pedale. Nie dość, że szarpnie, to jeszcze może pójść ogień. Przełączać się powinno przy zdjętej nodze z pedału gazu. Ale to mój sposób na jazdę. Wy możecie mieć inny.
Ja mam MB od listopada 2006. Kupiłem je z zamontowaną już instalacją BRC. Auto raz kichnęło. Na początku 2007r. Wymieniłem tylko przewody. Ale potem odstawiłem auto do dobrego mechaniora i kazałem mu sprawdzić i wyregulować każdy element układu zasilania. Nie zwracałem uwagi na jego jęki, że to gaz, że tam się nie da wyregulować, że to, że tamto. Zmiękł dopiero, gdy zapytałem wprost, czy mu się nie chce robić, czy po prostu nie potrafi. Okazało się, że potrafił. Efektem tego jest lekko cofnięty zapłon i porządnie wyregulowany układ zasilania. Świece wymieniłem dopiero niedawno, gdy już było trzeba, ale kopułki i palca nie ruszam, bo i po co, skoro działa i nie gubi zapłonów na gazie. Chociaż pewnie za niedługo się tym zajmę, bo nie wiem w jakim były stanie przed zakupem. Pewnie przy wymianie oleju i paska klinowego. Co do świec, to nie kupujcie NGK. Ponoć najlepsze do gazu, ale to badziewie. Lubią się im obłamywać elektrody. Poza tym, gdy ja chciałem kupić komplet, to sobie je obejrzałem. Na 4 świece, które mi podali 2 miały na zgięciu ciut węższą elektrodę. Sorry, ale wolałem iść do innego sklepu i kupić BERU. Złotówkę droższe ale wszystkie świece są identyczne. Oczywiście ostatni akapit, to tylko i wyłącznie moje zdanie. I nikt nie musi mi wierzyć, bo nie mam BLOSa, jestem elektonikiem przekwalifikowanym na komputerowca i mogę pisać brednie. Podobnie zresztą, jak niektórzy genialni mechanicy wymyślający nowe teorie.
Szerokości życzę.
Ostatnio zmieniony przez spy Pon Mar 17, 2008 14:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
kruszyn 
Mercszpec


S: W124 230CE
Silnik: M102
S2: Espace V6
Wiek: 35
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 3813
Skąd: Stargard Szcz.
Wysłany: Pon Mar 17, 2008 14:56   

:)
A do mnie dzisiaj dojechała guma od golfa (GTI) ;) koszt z przesyłką 52zł :) w razie gdyby ktoś poszukiwał numer na tym ustrojstwie 06713335.7 (w serwisie koszt 240zł :P ) i tak oto mam już wszystkie części układanki :P teraz tylko trochę czasu i może uruchomię to ustrojstwo :)
_________________
w124 230 CE '89r (+cyklon) Na wieki wieków .. :star:
Grand Espace 3.0 V6 '00 (+cyklon)

WSZYSCY JESTEŚMY... Sid-ami :P
 
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 15:08   

Autko prawie zrobione na benie jeździ normalnie nie gaśnie i nie faluje trzeba bylo wyregulować klapke ;) zostanie dodatkowo założony stabilizator wolnych rpm do lpg do tego nowy filtr stożkowy ten ze zdjecia to stara używka, guma od audi zostanie zredukowana w taki sposob zeby sie trzymala niestety do jutra bedzie schła sobie. I w hurtowni BRC zostanie zakupiona ta klapka co sie wygina ktora przepuszcza powietrze i nie ma strzałów.Naszczęscie wszystko po niewielkich kosztach. Jak to bedzie działać relacja jutro.

PS. spy, dzieki za mądre rady;)

[ Dodano: Sro Mar 19, 2008 06:48 ]
kruszyn, a skad masz te gume??? mozesz załatwic co prawda moja guma od Audi została juz porzadnie uszczelniona i jest o owiele lepiej wczesniej sie rozszczelniła i dlatego wybuchła , wczoraj załozony został patent BRC stabilizator wolnych obrotow od gazu i chodzi autko super:] Jedyny problem z jakim nie moge dojść do ładu po strzale jest to że na benie jak auto zimne pali na strzał , a jak sie nagrzeje to po odpaleniu od razu gaśnie, i przy przełączeniu LPG -> PB to samo..;( klapka nie jest krzywa i sie nie wiesza , najprawdopodobniej kwestia regulacji KE Jetronic:]
Ostatnio zmieniony przez Ghost WrC Pon Mar 17, 2008 15:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
iwan
[Usunięty]

Wysłany: Sro Mar 26, 2008 20:24   

spy może ty rzeczywiście zajmij się komputerami
Ostatnio zmieniony przez tomek194 Sro Mar 26, 2008 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 00:01   

I po raz kolejny wybóch... autostrada A4 160 km/h bez gazu w podłodze;D przyczyną 2 wybuchu była guma od Audi która miała redukcje i była klejona w 3 miejscach załapała lewe powietrze przy tej predkości i dlatego wywaliło bo co może być inną przyczyną?? w mieście przy kickdownie i butowaniu dostaje napewno duże ciśnienie mimo tego nic sie nie działo ...Teraz zamówiłem gume od VW GTI i montuje na nowo zobaczymy co z tego wyjdzie...

spy napisał/a:
To właśnie dlatego palnikowe instalacje częściej strzelają

jak miałem mixer to nie było żadnych problemów odkąd mam BLOS'a to problemy są najwieksze z guma od Audi probłem z założeniem skreceniem itp itd. Ja uważam ze zbyt duża ilość powietrza(lewego) w kolektorze ssącym powoduje strzał.... A wy myslicie??? Jak narazie to chyba jestem tu jedyny którego strzela na BLOSie.
 
kruszyn 
Mercszpec


S: W124 230CE
Silnik: M102
S2: Espace V6
Wiek: 35
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 3813
Skąd: Stargard Szcz.
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 10:02   

Ghost WrC napisał/a:
Autko prawie zrobione na benie jeździ normalnie nie gaśnie i nie faluje trzeba bylo wyreg...


Kupiłem od gościa z forum golfów GTI w giełdach często tam ogłaszają że mają te ustrojstwa .. po szrotach próżno szukać....
Ja za niecałe 3 tyg mam ślub i niestety czasu na założenie BLOSidła do tego momentu pewnie nie znajdę :( i tak jeździ sobie kpl w bagażniku :( ech czasuuu czasuuuuuu



powiedz mi jeszcze jedno ... nie miałeś u siebie przy pokrywie fitra powietrza podłączonego takiego czujnika ?? bo widzę że przy dolocie nic nie masz...
_________________
w124 230 CE '89r (+cyklon) Na wieki wieków .. :star:
Grand Espace 3.0 V6 '00 (+cyklon)

WSZYSCY JESTEŚMY... Sid-ami :P
Ostatnio zmieniony przez kruszyn Pią Kwi 11, 2008 10:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 19:33   

Od kilku dni smigam już na gumie od VW GOLF II GTI 16V i jest o niebo lepiej ze spalaniem nie wiem , dzis bede tankował to się dowiem i powiem;) , Guma jest o wiele bardziej sZczelna niż poprzednia z audi widać to przy dodawaniu ugina się lekko przy zassaniu powietrza.

kruszyn napisał/a:
nie miałeś u siebie przy pokrywie fitra powietrza podłączonego takiego czujnika
miałem jest odłączony od czego on wogule jest?
Wrzucam kilka nowych fotek z blosem:



to jest właśnie ten czujnik kruszyn,







Ostatnio zmieniony przez Ghost WrC Nie Kwi 13, 2008 19:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
PiotrGo 
Pasjonat

S: 300CE 12V 90r + E420 93r
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 21:58   

Dodam swoje 3 grosze do tematu.
Kilka postów wcześniej pisałem iż, założyłem blosa jednak miałem problemy z telepaniem silnika.
Po wielu próbach rozwiązania problemu wpadłem na przyczynę.

Otóż okazało się iż nieszczelne były wtryski, a dokładniej oringi tych białych plastikowych elementów w które są wsadzone.

Jako że te oringi w ASO są po 8zł za szt to postanowiłem załatwić sprawę czerwonym silikonem. Dodatkowo uszczelniłem czarne gumowe elementy na samych wtryskach (niektóre były już sparciałe).

Efekt jest taki że silnik w końcu działa bardzo równo na wolnych, przestał telepać zarówno na gazie jak i benzynie.
 
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 20:42   

PiotrGo, a masz regulator wolnych obrotów??
 
PiotrGo 
Pasjonat

S: 300CE 12V 90r + E420 93r
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 367
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 08:42   

Ghost WrC napisał/a:
PiotrGo, a masz regulator wolnych obrotów??


Mam fabryczny elektrozawór biegu jałowego.
 
baartoos
[Usunięty]

Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 09:09   

to jest czujnik zasysanego powietrza.
 
kruszyn 
Mercszpec


S: W124 230CE
Silnik: M102
S2: Espace V6
Wiek: 35
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 3813
Skąd: Stargard Szcz.
Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 09:15   

Ghost WrC napisał/a:
Od kilku dni smigam już na gumie od VW GOLF II GTI 16V i jest o niebo lepiej ze spalaniem ...



i co ten czujnik tak sobie położyłeś ?? przecież po coś on jest ? czy może nie jest ? :P
_________________
w124 230 CE '89r (+cyklon) Na wieki wieków .. :star:
Grand Espace 3.0 V6 '00 (+cyklon)

WSZYSCY JESTEŚMY... Sid-ami :P
 
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 16:20   

kruszyn napisał/a:
i co ten czujnik tak sobie położyłeś
no jak widać;) pewnie jest ale nie wiem do czego niby czujnik powietrza ale bez niego dziala tylko na benzynie nie chce chodzić ale to nie jest wina czujnika
 
MIŁY 
FIREMAN


S: W204 1.8kompressor
Silnik: M271
S2: Citroen C2
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1997
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 16:26   

U mnie ten czujnik też tak sobie dyndał z boku, i mimo tego nic się nie działo złego. Kompletnie żadnych problemów.
_________________
[/URL]
 
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 22:51   

mily_u, no i gitarka nie ma strachu :) Wczoraj gazownik wyregulował mi blosa na analizatorze i spalanie wyszło 15,5 L /100 km LPG ale to była dynamiczna jazda;)
Niestety od kilku dni musze odpalać na gazie bo nas PB jest lipa po ostatnim wybuchu do tej pory mam problemy autem na PB na LPG wypasik:]]] więc takie odpalanie powoduje większe spalanie i trzeba jak najszybciej usunąć tą usterke:/ No i opony 225/55/R16 tył na pewno też cos zabierają , automat , i ten krótki czaj przejazdu z punktu A do B dają w sumie niezły wynik wcZeśniej było 23 L/100 km LPG z guma od Audi. Zrobie PB i dam znać jakie wyniki:]
 
kruszyn 
Mercszpec


S: W124 230CE
Silnik: M102
S2: Espace V6
Wiek: 35
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 3813
Skąd: Stargard Szcz.
Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 09:30   

Ghost WrC napisał/a:
mily_u, no i gitarka nie ma strachu :) Wczoraj gazownik wyregulował mi blosa na a...


No to może dziś w nocy (bo wtedy tylko mam czas) poskładam puzzle i wsadzę do auta :P
_________________
w124 230 CE '89r (+cyklon) Na wieki wieków .. :star:
Grand Espace 3.0 V6 '00 (+cyklon)

WSZYSCY JESTEŚMY... Sid-ami :P
 
MIŁY 
FIREMAN


S: W204 1.8kompressor
Silnik: M271
S2: Citroen C2
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1997
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 12:40   

Ghost WrC napisał/a:
więc takie odpalanie powoduje większe spalanie i trzeba jak najszybciej usunąć tą usterke:/ No i opony 225/55/R16 tył na pewno też cos zabierają , automat , i ten krótki czaj przejazdu z punktu A do B
też tak uważam :oki:
_________________
[/URL]
 
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 17:59   

Dziś robiłem z kolesiem z pracy wyścig od swiateł do swiateł Ja :star: i jego Mazda 626 2.0 podobno 90 KM 91r no i powiem wam ze nie wiele szybciej leciałem ale to wina automatu:( na 2 biegu obroty weszły na czerwone pole ok 6200 a , wczesniej jak bym nie dusił to max 5500 , fura nie dusi się wogule na obrotach , co by tu zrobić żeby ciut szybciej leciała , a może wycięcie katalizatora pomoże i wymiana tłumika koncowego na jakiś SPORT ?? ??

mily_u, a może ty masz jakiś pomysł ktory się sprawdził w twojej W201?? :drive: :star:
 
gizo 
Mercszpec


S: 190E Sportline
Silnik: M102
Wiek: 29
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2349
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 18:46   

Ghost WrC, u mnie bez blosa wchodzi max 7 tys. a żeby szybciej autko sie rozpędzało to pomaga zmiana opon na oryginalny rozmiar :D a i wycięcie kata to w przyspieszeniu nie zauważyłem różnicy ale w spalaniu dało się odczuć, oczywiście mniejsze
_________________
Mercedes 190E Sportline 2.0
Ostatnio zmieniony przez gizo Sro Kwi 16, 2008 18:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 21:58   

gizo napisał/a:
żeby szybciej autko sie rozpędzało to pomaga zmiana opon na oryginalny rozmiar
szkoda kupować 2 raz opony chyba ze znajde tanio komplet 205/55/16 zawsze lepiej bedzie startować

gizo napisał/a:
wycięcie kata to w przyspieszeniu nie zauważyłem różnicy ale w spalaniu dało się odczuć
to trzeba będzie wyciąć zawsze coś
 
kruszyn 
Mercszpec


S: W124 230CE
Silnik: M102
S2: Espace V6
Wiek: 35
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 3813
Skąd: Stargard Szcz.
Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 13:30   

ja niestety poległem :P jedyne co udało mi się zrobić to .....


potem zasnąłem.. :P 22kwitnie auto jedzie do gazownika który w ramach oddanej przysługi przebuduje mi całą instalację :) i zobaczy co jest nie teges bo spalanie od kilku ładnych dni wychodzi mi 19l w mieście
_________________
w124 230 CE '89r (+cyklon) Na wieki wieków .. :star:
Grand Espace 3.0 V6 '00 (+cyklon)

WSZYSCY JESTEŚMY... Sid-ami :P
 
Ghost WrC
[Usunięty]

Wysłany: Czw Kwi 17, 2008 17:24   

kruszyn napisał/a:
spalanie od kilku ładnych dni wychodzi mi 19l w mieście
mojemu ojcu ten sam motor co u ciebie 230 E palił tyle samo po regulacji zmiejszyło sie do 14

kruszyn napisał/a:
jedyne co udało mi się zrobić to
zawsze jakiś postęp jak jesteś wprawiony to robisz takie cóś w 20 min

Swoja droga wymieniłem dziś tłumik na sportowy A.T.U i wywaliłem katalizator , głośno wcale nie chodzi mocy jeszcze też nie sprawdziłem nie miałem okazji a ze spalanie to wyjdzie też z czasem:]
 
MIŁY 
FIREMAN


S: W204 1.8kompressor
Silnik: M271
S2: Citroen C2
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1997
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 10:10   

Ghost WrC, jedyny pomysł co mi do głowy przychodzi to SWAP na 3,2 :smiech2: . Z tym motorem i do tego ASB ze 190 wyścigówki się nie zrobi.
_________________
[/URL]
Ostatnio zmieniony przez MIŁY Pią Kwi 18, 2008 10:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
Bilo82r 
Pasjonat


S: W124 E 200 Automat
Silnik: M111
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 483
Skąd: Pomorze
Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 17:57   

Ghost WrC a co zrobiłeś z katalizatorem, bo mozna na nim jeszcze zarobić, ja wywaliłem kata i wstawiłem strumienice ktora kupiłem na allegro, wtedy napisał do mnie koles z allegro ktory skupuje katalizatory i pozniej odzyskuje z nich platyne, zaproponował mi 500zł za kata, to całkiem niezłe doładowanie konta POZDR
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo