FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
[W124]Pompa paliwa z 190 do 124 (benzyna)
Autor Wiadomość
nokii
[Usunięty]

Wysłany: Nie Gru 26, 2010 17:46   [W124]Pompa paliwa z 190 do 124 (benzyna)

Witam czy bedzie pasowala pompa paliwa z 190 1,8 lub 2,0 do 124 2,3 ? czy jednak kazdy rodzaj silnika mial inna pompe ?
Ostatnio zmieniony przez pinokio124 Pon Gru 27, 2010 00:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
bipop 
Dawniej escort923


S: Mercedes 124 230E
Silnik: M102
S2: Mercedes Citaro
Wiek: 32
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 688
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Gru 26, 2010 18:12   

będzie.
_________________

Mercedes-Benz W124 230E

Ostatnio zmieniony przez bipop Nie Gru 26, 2010 18:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
pawel200388
[Usunięty]

Wysłany: Nie Gru 26, 2010 23:16   

O ile to 1.8 jest na wtrysku!! Gaźnikowce miały pompę mechaniczną :) a 2,3 CHYBA nie występowało w gaźniku :)
 
misior190 
Mercmaniak

S: mercedes 190E
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 511
Skąd: Olkusz
Wysłany: Pon Gru 27, 2010 07:17   

I tu się mylisz jest zupełnie na odwrót. 1.8 to była ostatnia seria produkcyjna, wiec nie ma opcji żeby była na gaźniku. Wszystko pasuje pompy są te same nawet w 2,6 i 3,0 w124 z tym ze w sześcio - cylindrowych silnikach są zdublowane połączone szeregowo.
_________________
szara 190ka Gleba,Rozpórki,Poliuretan, Recaro, Supersprint, -moja galeria - http://www.w201w124.com/f...er=asc&start=30
 
 
pawel200388
[Usunięty]

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 10:37   

Łoo, to przepraszam za wprowadzenie w błąd ;) Swoją drogą :) Da się mechaniczną zastąpić przez elektryczną?? :) Ciśnienia są takie same??
 
misior190 
Mercmaniak

S: mercedes 190E
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 511
Skąd: Olkusz
Wysłany: Pon Gru 27, 2010 10:44   

Szczerze mówiąc to nie wiem. Ciśnienie elektrycznej to zdaje się ok 5bar. Jak jest z mechaniczna nie mam pojęcia. Pozostaje tylko kwestia co będzie tą pompom sterować?
_________________
szara 190ka Gleba,Rozpórki,Poliuretan, Recaro, Supersprint, -moja galeria - http://www.w201w124.com/f...er=asc&start=30
Ostatnio zmieniony przez misior190 Pon Gru 27, 2010 10:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
nokii
[Usunięty]

Wysłany: Pon Gru 27, 2010 16:32   

ok dostalem komplet od 2,6. mam nadzieje ze bedzie git jak to sa dwie takie same to bede mial druga na zapas :)
 
misior190 
Mercmaniak

S: mercedes 190E
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 511
Skąd: Olkusz
Wysłany: Pon Gru 27, 2010 17:46   

Przy montażu koniecznie użyj nowych miedzianych podkładek bądź porządnie wyżarz stare bo inaczej będziesz mieć przecieki. pozdr
_________________
szara 190ka Gleba,Rozpórki,Poliuretan, Recaro, Supersprint, -moja galeria - http://www.w201w124.com/f...er=asc&start=30
 
 
nokii
[Usunięty]

Wysłany: Wto Gru 28, 2010 09:49   

Niestety u mnie w okolicy nie ma wolnego warsztatu wiec jestem chyba zmuszony wymienic sam w garazu. Teraz pytanie czy jestem w stanie sam wymienic pompe paliwowa i filtr paliwa w warunkach garazowych bez kanału ? :? ewentualnie prosze powiedziec jak to zrobic
 
bmw 
Mercmaniak


S: W124 300E
Silnik: M103
S2: W124 260E
Wiek: 33
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 647
Skąd: Świdnica
Wysłany: Wto Gru 28, 2010 13:44   

Pewnie ,że tak ale musisz pozbyć się paliwa z baku bo cię zaleje lub jakoś zablokować wężyk od baku.
_________________
W201 200E=>OM601 200D
W124 300E ex.
W124 260E
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
W115 240D (250 M123) ex.
BMW 730i E32 ex.
VW T3 TRANSPORTER 1,8 ex.
 
owocms 
Obeznany

S: mercedes 190 2.6
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 131
Skąd: konin
Wysłany: Wto Gru 28, 2010 14:19   

ja wymienialem pompke w garazu bez kanalu i poszlo calkiem sprawnie: podnosisz tyl samochodu z ktorej jest pompka (u mnie jest z lewej ),najwyzej jak sie da i najlepiej podlozyc jakis pieniek cegly lub cos w tym stylu dla bezpieczenstwa zeby nie zlecial na nas samochod. odkrecasz plastikową oslone na 3 nakretki 10mm odkrecasz przewody laczace pompke z bakiem ,ja w przewod szybko wlozylem metalowego markera zeby zatkac wylot troche uleci :smiech2: zalezy jak sie sprezysz a reszte bedziesz widzial co i jak dalej przy okazji mozna a nawet trzeba wymienic filtr paliwa jesli nie bylo to robione wczesniej .ogolnie to skad wiesz ze pompka jest niesprawna moze przekaznik lub kable jak nie podlaczales na krótko :hmm:
Ostatnio zmieniony przez owocms Wto Gru 28, 2010 14:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
nokii
[Usunięty]

Wysłany: Wto Gru 28, 2010 17:09   

uff wlasnbie wrocilem.... dalem rade po 7 godzinach...
troche mnie obryzgalo :) ale wiadro szybko sie znalazlo.
Okazalo sie ze pompa byla sprawna ale wydawala czasami takie piszczace dzwieki wiec wymienilem na od 2,6, zabawy mialem troche z podkladkjami od filtra, gdyz filtr tez wymienilem. Filtr mial date 25.09.95 i byl oryginalny do :star: ze starego jak wylewalem paliwo to brazowe lecialo :hmm:
ale mam inny problem. co jakis czas pompa traci prad raz odpale chodzi pozniej chce odpalic i cisza, pomaga czasami zakrecenie silnika pare razy. Ale tak nie powinno byc.
Do tego dochodzi fakt ze nie moge go juz odpalic i jak dlugo krece to mi na benz strzelim ze 2 razy :hmm:

w których miejscach mam sprawdzac droge pradu do pompy ?

chyba ze jest jakis fachman w okolicach luban-zgorzelec (dolny slask)
 
bmw 
Mercmaniak


S: W124 300E
Silnik: M103
S2: W124 260E
Wiek: 33
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 647
Skąd: Świdnica
Wysłany: Wto Gru 28, 2010 19:29   

Sprawdź przekaźnik pompy paliwa,zdemontuj go i zewrzyj w podstawce chyba pin 8 z 7 pompa powinna pracować cały czas.Jeżeli pracuje to winny może być przekaźnik lub braki w sygnale TD od modułu zapłonowego.Przekaźnik mam :mrgreen: jakby co.
_________________
W201 200E=>OM601 200D
W124 300E ex.
W124 260E
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
W115 240D (250 M123) ex.
BMW 730i E32 ex.
VW T3 TRANSPORTER 1,8 ex.
 
owocms 
Obeznany

S: mercedes 190 2.6
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 131
Skąd: konin
Wysłany: Wto Gru 28, 2010 19:39   

obstawiam zimne luty lub zasniedziale styki przekaznika jak piszesz ze raz chodzi raz nie ,przekaznik znajduje sie za akumulatorem czarna puszka mozna tez zobaczyc wtyczke pod tylna kanapa
 
nokii
[Usunięty]

Wysłany: Wto Gru 28, 2010 19:51   

a gdzie dokladnie ta wtyczka pod kanapa ? mam CE, Smieszna sprawa ostatnim tchem akumulatora odpalil ale raz jak do odciecia mu dam to lapie tysiac obr. i minimalnie czasem przerywa a raz nie chce trzymac wogole wolnych obrotow (o benz caly czas mowa) i jak odpale na benz nie trzyma obr. , przelacze na gaz i pozniej na benz to trzyma jakos, dziwna sprawa.

probowalem wczesniej zwierac 30 i 87 i cisza byla :(
Ostatnio zmieniony przez nokii Wto Gru 28, 2010 19:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
bmw 
Mercmaniak


S: W124 300E
Silnik: M103
S2: W124 260E
Wiek: 33
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 647
Skąd: Świdnica
Wysłany: Wto Gru 28, 2010 20:06   

To coś z przesyłem prądu masz aaa stop.Masz lpg ,pewnie fachowcy od lpg dali odcięcie pompy na jakimś badziewiastym przekaźniku i byle jakich konektorkach ,które działają jak im się za chce.Posprawdzaj przekaźniki i kable od instalacji lpg bo na 99% tam tkwi błąd.
_________________
W201 200E=>OM601 200D
W124 300E ex.
W124 260E
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
W115 240D (250 M123) ex.
BMW 730i E32 ex.
VW T3 TRANSPORTER 1,8 ex.
 
nokii
[Usunięty]

Wysłany: Sro Gru 29, 2010 01:12   

zebym to ja chociaż wiedzial gdzie to wszystko sie zaczyna :(
 
bmw 
Mercmaniak


S: W124 300E
Silnik: M103
S2: W124 260E
Wiek: 33
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 647
Skąd: Świdnica
Wysłany: Sro Gru 29, 2010 06:24   

Pod maską :jump: tak poważnie to instalacja elektryczna lpg dość mocno odróżnia się od oryginalnej i łatwo ją rozpoznać.
_________________
W201 200E=>OM601 200D
W124 300E ex.
W124 260E
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
W115 240D (250 M123) ex.
BMW 730i E32 ex.
VW T3 TRANSPORTER 1,8 ex.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo