FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
[W124]Problem z rozdzielaczem paliwa pomocy:(
Autor Wiadomość
Mauro85
[Usunięty]

  Wysłany: Wto Lut 01, 2011 17:25   [W124]Problem z rozdzielaczem paliwa pomocy:(

Witam jestem szczęśliwym posiadaczem gwiazdki 124 2.0 B+GAZ.Problem polega na tym ze po ostatniej naprawie mechanik oddał mi auto które co prawda odpala ale pali tylko na 3 cylindry.Według niego mój rozdzielacz paliwa jest uszkodzony (z jazdy na gazie i możliwym braku paliwa w baku) podaje paliwo na 3 wtryski a na czwartym niema nic albo tylko kapie bez ciśnienia jakie powinno być.Na benzynie odpala normalnie ale telepie całym samochodem obroty utrzymują się na 600-800 a po dodaniu gazu i puszczeniu auto zazwyczaj gaśnie dzieje się tak samo jak wyjadę na miasto i gaśnie mi na światłach lub przy każdym hamowaniu gdy puszczę pedał gazu,zaznaczam ze na gazie jest tak samo tylko tyle ze ma moc i jezdzi się całkiem sprawnie.Mechanik powiedział mi żeby auto było całkiem sprawne należy wymienić rozdzielacz paliwa bo ten jest podobno zapchany czy zatarty coś takiego.Chciałbym się dowiedzieć czy mechanik ma rację czy znowu chcę zarobić parę stówek?Jeśli tak to mam ofertę kupna rozdzielacza paliwa z modelu 190poj. 1.8 Benzyna (bez gazu).Auto jest sprawne chodzi jak igła no i rozdzielacz ma takie same numery jak mój stary (koncówka 026) udziela mi gwarancji na 7 dni.Zaznaczam ze rozdzielacz był wymieniany juz 3 razy kazdy był wadliwy moze dlatego że zakupione na allegro:(i były jezdzone na gazie jak mój.Jestem tutaj nowy jeśli dziwnie wyjaśniłem mój problem to przepraszam:) mam nadzieje ze ktoś mi udzieli dobrej rady co robić nie chcę pozbyć się mojej Gwiazdy:(
Ostatnio zmieniony przez pinokio124 Wto Lut 01, 2011 17:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
marcin791016
[Usunięty]

Wysłany: Wto Lut 01, 2011 17:46   

Wytłumacz mi jedno bo z tego co napisałeś to na gazie też chodzi na trzy cylindry
 
tomekmegi 
Pasjonat

S: Mercedes 124 250D
S2: 124 250 D 89 W201 200D
Wiek: 38
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 446
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto Lut 01, 2011 18:07   

I chyba mechanik ma racje. Na gazie często pada rozdzielacz paliwa. Jak masz na miejscu u pewnego gościa w dobrej cenie to kup. Jak byś miał problem to tez mam taki z 190 1.8 silnik model 1993 w samochodzie do sprawdzenia. 15 km przed lublinem z Zamościa.
 
misior190 
Mercmaniak

S: mercedes 190E
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 512
Skąd: Olkusz
Wysłany: Wto Lut 01, 2011 18:12   

Najpierw sprawdź wtryski bo nie wierze ze 3rozdzielacze kupiłeś lipne. Może wtryskiwacz leje albo masz gdzieś przewód zagięty. Szukaj a nie wydawaj kasy na kolejny rozdzielacz jak nie ma pewności że to to.
_________________
szara 190ka Gleba,Rozpórki,Poliuretan, Recaro, Supersprint, -moja galeria - http://www.w201w124.com/f...er=asc&start=30
 
 
Mauro85
[Usunięty]

Wysłany: Wto Lut 01, 2011 18:25   

Na gazie wydaje mi się ze chodzi normalnie ma moc po wciśnięciu pedału gazu auto rusza jak powinno lecz przy zmianie biegów potrafi szarpnąc tak jakby czegoś brakowało, na benzynie auto jest mułowate wciskam pedał prawie na full i auto dopiero załapuje obroty ale gdy je załapie ma wtedy kopa jak na 4 garach tak jakby rozdzielacz podawał paliwko na 4 gar ale tylko przy wysokoch obrotach.
 
xytras2008 
Obeznany


S: W124 260E
Silnik: M103
Wiek: 35
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 140
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Lut 01, 2011 19:20   

Odkęć przewód paliwa od rozdzielacza, ten do tego gara co nie pali, i sprawdź czy jest ciśnienie przy załączonej pompie paliwa. Jak niema to walnięty rozdzielacz, a jak jest to wtedy przewód albo wtryskiwacz zatkany.
 
Devcrk
[Usunięty]

Wysłany: Wto Lut 01, 2011 20:59   

Na dniach może będę w Zamościu, to mogę pomóc.
 
Mauro85
[Usunięty]

Wysłany: Wto Lut 01, 2011 23:48   

Według mechanika walnięty rozdzielacz ale słuszna uwaga najlepiej samemu to sprawdzić.Przy sprawdzeniu silnik ma być odpalony czy zgaszony jeśli zgaszony to niema problemu bo i tak rozrusznik mi ostatnio szwankuje i raz załapuje raz nie chyba dlatego ze szczotki na padnięciu (autko stało 2 miesiące na mrozach nie odpalane może dlatego).Co do ostatniej wiadomości bardzo bym był wdzięczny za zajrzenie pod maskę Gwiazdki.
 
Daniel_2.3
[Usunięty]

Wysłany: Wto Mar 01, 2011 19:34   

Witam wszystkich, mam pewną rade co do wymiany rozdzielacz. Mianowicie sama wymiana rozdzielacza to jedno ale należy pamiętać że z jakiegoś powodu on się zepsuł. Stwierdzenie że psuje się od jeżdżenia na gazie nie rozwiązuje problemu, bo go wymienisz a on prędzej czy później może znowu paść.

Jak wiadomo rozdzielacz jest smarowany paliwem, zazwyczaj gazownicy odcinają pompę paliwa co z czasem morduje rozdzielacz.

Rozdzielacz tonie tania sprawa, ja osobiście wymieniłem już dwa i tydzień temu padł kolejny.

Moja rada po wymianie rozdzielacz przerób zasilanie paliwa tak żeby nawet na gazie pompa paliwa chodziła a na rozdzielaczu nadal było paliwo tylko o mniejszym ciśnieniu dajmy na to ze 3 bary. sam planuje zrobić taką modyfikacje.
pozdrawiam
 
shofer 
Mercszpec

S: Mercedes Benz W124 200CE
Silnik: M102
Wiek: 34
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 2276
Skąd: Tarn Góry
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 08:35   

Daniel_2.3 napisał/a:
sam planuje zrobić taką modyfikacje.
pozdrawiam

Zapraszam do działu LPG poczytaj tematy o STOP-KE, wszystko już opanowaliśmy :oki:
http://www.w201w124.bytom...ghlight=stop-ke
_________________
Mercedes Benz. The best or nothing.
www.dirtytwins.pl
Ostatnio zmieniony przez shofer Czw Mar 03, 2011 08:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo