FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Mercedes 124, schemat podciśnien brak ssania
Autor Wiadomość
spectrigh
[Usunięty]

Wysłany: Czw Lut 14, 2013 21:30   Mercedes 124, schemat podciśnien brak ssania

Witam, w moim meśku od wieków brakuje ssania i wolnych obrotów na paliwie. Silniczek jak sie zagrzeje ma wolne ale tylko na gazie, na benzynie dalej nie ma. Zauważyłem ze kilka rułek od podciśnien w kolektorze ssącym jest za blindowane. Dodam kilka zdjęc może ktoś ma schemat lub pomoże w jakiś sposób pomóc gdzie je podłączyć. Ja je kiedyś za blindowałem bo ciągły powietrze bezpośrednio z kabiny silnika, albo jak podwyższyć te oborty na benzynie bo szczerze powiem nie mam pojecia.

To jest 124, 220TE, 110KW z 92r.
Ostatnio zmieniony przez spectrigh Czw Lut 14, 2013 22:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
spectrigh
[Usunięty]

Wysłany: Sob Lut 16, 2013 08:18   

prosze o pomoc:)
 
pintero 
Pasjonat

S: Mercedes 124 220E
Silnik: M111
S2: 300TE-24
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 436
Skąd: Nysa
Wysłany: Sob Lut 16, 2013 09:08   

Ja wrzucałem na forum z dziesięć razy ten schemat! Jest m.in. w temacie o M111
Któryś z tych trzech w kolektorze na zdjęciu idzie do regulatora ciśnienia paliwa na listwie. Być może właśnie ten, który u Ciebie 'gdzieś' idzie, ale nie pamiętam położenia, zaraz będę szedł do auta to Ci sprawdze.
Ostatnio zmieniony przez pintero Sob Lut 16, 2013 09:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
spectrigh
[Usunięty]

Wysłany: Sob Lut 16, 2013 09:56   

Dobra to poczekam chwile:)
 
pintero 
Pasjonat

S: Mercedes 124 220E
Silnik: M111
S2: 300TE-24
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 436
Skąd: Nysa
Wysłany: Sob Lut 16, 2013 09:59   


Sprawdzone w aucie i tak samo jest na schemacie:
1 - stąd idzie przewód do regulatora ciśnienia paliwa na listwie
2 - zaślepiony
3 - stąd idzie przewód do żółtego "trójnika" koło skrzynki z bezpiecznikami

Nie wiem jak chodzi silnik bez przewodu podciśnienia nr 1 ale według mnie to pierwsza rzecz jaką powinieneś założyć.

Swoją drogą teraz się zastanawiam czy w ogóle kolejność podłączania 1,2,3 ma jakiekolwiek znaczenie - wydaje mi się że tam się po prostu wpina to, co potrzebuje podciśnienia (coś jak podłączanie różnych odbiorników prądu do jednej listwy). Nie mniej jednak raczej dobrze podpiąć oba te przewody.
Ostatnio zmieniony przez pintero Sob Lut 16, 2013 10:03, w całości zmieniany 3 razy  
 
spectrigh
[Usunięty]

Wysłany: Sob Lut 16, 2013 10:47   

Jak jest lista idzie jeszcze jedno do kolektora ssącego odrazu przy głowicy to jakbyś mogł spradzić pomiedzy 3 a 4 (na ssącym) jest podcisnienie .... pozdrawiam:)


Mod: Ogarnij się pisząc posty bo nikt nie wie o co ci chodzi. Zwracaj uwagę na poprawną pisownię !! :czerwona:
Ostatnio zmieniony przez strzaly01 Sob Lut 16, 2013 10:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
pintero 
Pasjonat

S: Mercedes 124 220E
Silnik: M111
S2: 300TE-24
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 436
Skąd: Nysa
Wysłany: Sob Lut 16, 2013 10:51   

Nie bardzo kumam o co pytasz.. Tak, idzie od kolektora (między rurami) przewód i prowadzi do automatycznej skrzyni biegów.
Ostatnio zmieniony przez pintero Sob Lut 16, 2013 10:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
spectrigh
[Usunięty]

Wysłany: Sob Lut 16, 2013 13:49   

Dziękuję koledze pintero. Na pewno mam coś pomylone z tymi podciśnieniami idę z tym porobić :) Może się uda napisze co i jak

Edit@ Jednak dopiero w poniedziałek jak będę w robocie to wjadę na kanał i popatrzę, brakuje mi tych gumowych wężyków :) , to jeszcze jedno pytanie, ten pomiędzy tym 3-4 to idzie do skrzyni automatycznej? to mam rozumieć że jeżeli mam ręczną skrzynie biegów no to ma być za blindowany??
Ostatnio zmieniony przez spectrigh Sob Lut 16, 2013 14:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
pintero 
Pasjonat

S: Mercedes 124 220E
Silnik: M111
S2: 300TE-24
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 436
Skąd: Nysa
Wysłany: Sob Lut 16, 2013 14:14   

Według mnie tak, ale nie opieraj się na tej informacji ;p

ps Nie wiedziałem że masz manualną skrzynię, ten schemat jest do automatu a do ręcznej nie mam..
Ostatnio zmieniony przez pintero Sob Lut 16, 2013 14:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
spectrigh
[Usunięty]

Wysłany: Pon Lut 18, 2013 20:30   

No i jak to pisałem wcześniej, byłem w robocie wjechałem na kanał no i na skrzyni biegów nie ma nic takiego jak na tym schemacie.... Nic mi to nie pomogło ma ktoś jeszcze jakieś rady, odnośnie ssania?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo