FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat


Poprzedni temat :: Następny temat
Srodki do czyszczenia wtryskow-
Autor Wiadomość
zamo111
[Usunięty]

  Wysłany: Nie Kwi 12, 2009 23:55   Srodki do czyszczenia wtryskow-

Panowie !
Okazja do podzielenia sie doświadczeniami,
nie bylo takiego tematu a myślę ze warto go poruszyć.

Czy to tylko ściemy marketingowe czy faktycznie te środki są tak dobre jak piszą -

1- http://www.allegro.pl/ite...o_tdi_tdci.html
2- http://www.allegro.pl/ite..._valvoline.html
3- http://www.allegro.pl/ite...cze_diesel.html
4- http://www.allegro.pl/ite...kow_diesel.html
5- http://www.allegro.pl/ite...iwa_krakow.html !! :star:

[ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 11:26 ]
Nikt nie probowal ? :(
 
adach348
[Usunięty]

Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 09:38   

osobiscie probowalem srodek firmy liqui moly "diesel spulung" 0,5l kosztuje okolo 50zl,ale w moim przypadku spisal sie na 100% , wtryski sie wyciszyly,silniczek rowniej ,ciszej pracuje.
 
zamo111
[Usunięty]

Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 00:06   

Sprawdzilem STP (kupiony na Orlenie za 22zl -butelka na 60litrow co 5tys km) wyciszyl sie silnik :) Ale to i tak jeszcze nie to :palacz:
 
devotee
[Usunięty]

Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 16:59   

Polecam SKYDD z firmy Black Arrow,produkcji szwedzkiej,dostepny na Lotosie czu orlenie w cenie 40 zl za litr.Starcza na 1000L ON.Przetestujcie,ja to stosuje od dawna i silnik chodzi pieknie - odpala na dotyk,nie klekocze,jednym slowem - polecam
 
MERCIIII_124 
Początkujący

S: MB_W124_250TD_1987
Silnik: OM602
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Paź 24, 2013 22:07   

Witam,
chciałem odświeżyć temat - znalazłem coś takiego :
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
czy ktoś stosował taką bezpośrednią metodę na pompę i wtryski?
Niedawno zalałem taki preparat Diesel Spülung 500 mL ale do baku no i o dziwo jakby pompa i klepanie silnika trochę przycichło.
Czy jeśli zapodamy czystego preparatu do ściętej butelki to też spalamy go całego
jak w baku rozcieńczonego paliwem - czy tak jak na filmie - do pierwszych oznak zmiany
koloru?
_________________
P o z d r a w i a m ,
MB_W124_250TD_1987
 
grigorirasputin 
Gwiazdor


S: W110 200
Silnik: M121
S2: Rock Machine Wildfire
Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 4096
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 09:09   

devotee napisał/a:
Polecam SKYDD z firmy Black Arrow.




Chyba Trim będzie lepszy:

_________________
Zamienił plastika na klasyka...
 
Markslew 
Mercszpec


S: Mercedes 124 250D
Silnik: OM602
Wiek: 29
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 2380
Skąd: Cieszyn
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 16:17   

A mixol ? :hmm: Tematów o tym było nieco...
_________________


" Nie pytaj, ile Mercedes może zrobić dla ciebie, lecz ile ty jesteś w stanie zrobić dla Mercedesa"
 
Gżehó 
Pasjonat

S: W201
Silnik: OM601
S2: w124
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 272
Skąd: Żory
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 20:11   

Dajcie spokój z tym mixolem, regeneracja wtrysków za pińć zeta? Wlewajcie, a potem wyjmijcie i zobaczcie jak wygląda wtrysk po mixolu.

Te regeneratory to pudrowanie syfa, końcówka wtrysku jest mechaniczna i ma prawo się zużyć. Te płukanki często fajnie wymyją i polepszą, ale i czasem pogorszą. To czasem fajnie widać na common rail'ach.
Podsumowując, można kupić, ale cudów nie ma co oczekiwać. Jak klepie to trzeba zobaczyć dlaczego, może zwyczajnie za szybko się otwiera?
 
 
MERCIIII_124 
Początkujący

S: MB_W124_250TD_1987
Silnik: OM602
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Paź 26, 2013 18:45   

Panowie
ale ten Skydd to od parafiny a nie wtrysków - bo nic nie pisze żeby bezpośrednio
do wtrysków czy filtra paliwa podłączyć:
http://www.autokosmetyki....c-1l,p1895.html
a tu chciał nie chciał coś umył:
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
a może i jeszcze to:
http://www.youtube.com/watch?v=qrYnBvGg_sg
_________________
P o z d r a w i a m ,
MB_W124_250TD_1987
Ostatnio zmieniony przez MERCIIII_124 Sob Paź 26, 2013 19:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
jedker56 
Obeznany


S: Mercedes W124 250D
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 243
Skąd: Elbląg
Wysłany: Nie Paź 27, 2013 06:34   

Ja wlałem Trim i teraz pali mi o około 1 litra więcej na setke. Przedtem na zbiorniku przejechałem około 1000 km teraz 800. Nigdy więcej nie wleje nic innego jak skyda bo lałem go zawsze zimą i nie miałem problemów z zapalaniem. Różnie podchodzą do tych wynalazków. Przez jakiś czas lałem mixol i silniczek się wyciszył.
_________________
W 124 1992 r. SEDAN 2,5 Diesel

W 124 1992r. COUPE 3,0
 
Markslew 
Mercszpec


S: Mercedes 124 250D
Silnik: OM602
Wiek: 29
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 2380
Skąd: Cieszyn
Wysłany: Czw Lis 14, 2013 21:59   

Gżehó napisał/a:
Dajcie spokój z tym mixolem, regeneracja wtrysków za pińć zeta? Wlewajcie, a potem wyjmijcie i zobaczcie jak wygląda wtrysk po mixolu.


Zależy ile się go leje. Ale Mixol to minerał, podobno taki sobie. Najlepiej stosować olej 2T pół-syntetyk. Ale nie pełen syntetyk.
_________________


" Nie pytaj, ile Mercedes może zrobić dla ciebie, lecz ile ty jesteś w stanie zrobić dla Mercedesa"
 
Gżehó 
Pasjonat

S: W201
Silnik: OM601
S2: w124
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 272
Skąd: Żory
Wysłany: Czw Lis 14, 2013 22:00   

Ile, litr na pełny bak ?
 
 
Markslew 
Mercszpec


S: Mercedes 124 250D
Silnik: OM602
Wiek: 29
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 2380
Skąd: Cieszyn
Wysłany: Czw Lis 14, 2013 22:30   

Tu jest coś o oleju do 2T, stosują go w CR i chwalą, i w Niemczech stosują i są testy pozytywne. Dosmarowuje układ i oczyszcza z nagaru. Więc Gżehó, nie rozumiem czemu olej 2T niby ma szkodzić. On ma wydłużać trwałość aparatury wtryskowej, bo paliwa obecnie kiepskie własności smarne mają.

https://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501&sid=72de575a0137b157ea89fbc7d781cf26
_________________


" Nie pytaj, ile Mercedes może zrobić dla ciebie, lecz ile ty jesteś w stanie zrobić dla Mercedesa"
 
Gżehó 
Pasjonat

S: W201
Silnik: OM601
S2: w124
Wiek: 29
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 272
Skąd: Żory
Wysłany: Pią Lis 15, 2013 07:06   

Nie no spierał się nie będę, niech sobie leją :jump:
 
 
Kudłaty 
Mercszpec


S: .
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 5060
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lis 15, 2013 10:52   

0,5L 2T na 20-30L ropki, bez względu na to czy jest to stary 20 letni klekot, czy też nowoczesny CR.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template BMan1Blue v 0.6 modified by Nasedo